miércoles, 27 de abril de 2016

La carta d'ofertes

Concepte:


Una Carta Oferta és un document pel qual l'empresa informa al candidat seleccionat en un procés de selecció de les condicions del seu futur lloc de treball.

El seu objectiu és informar detalladament al candidat dels detalls de l'oferta de treball i del seu futur contracte de treball per permetre- avaluar-lo i , si està d'acord, acceptar- signant la Carta Oferte . Una vegada que se signa , l'empresa elabora el contracte definitiu per començar la relació laboral.

Exemple:



Jordi, S.A
C/Nord, 3
98530, Barcelona
938733645
At. cap de compres
C/Nor, 4
98530, Barcelona
938733455

Barcelona, 12 de Març de 2014
Benvolgut Client,

En els pròxims dies complim 50 anys des de l'obertura de la nostra empresa. Aquest és el motiu per el qual us oferim les ofertes que podreu trobar al cataleg especial de 50 aniversari que acompaña la carta.

L'oportunitat es unica, ja que podreu trobar qualsevol material d'oficina que necessiteu almenys al 50%. Us aconsellem que no deixeu passar aquesta oportunitat.

Rebin una cordial salutació.

JORDI, SA
Nuria Gomez (Cap de vendes)

No hay comentarios:

Publicar un comentario